Sidor

söndag 28 augusti 2011

Owl in a tree / Uggla i ett träd

I'm very fond of owls and this little wooden stamp from Hero arts (LP 167) is one of my absolute favorites. I put him on a branch (cut by hand) and added some leaves (used two different punches). I wanted to achieve an early autumn feeling in my colour scheme. The sentiment is from the Hero arts "Type"-stamp set.
This card is entering the August challenge at Hero arts: "Creatures".




Jag är väldigt förtjust i ugglor och denna lilla trämonterade stämpel från Hero arts (LP 167) är en av mina absoluta favoriter. Jag satte honom på en gren som jag klippt ut för hand och la till några utstansade löv. Jag ville få till en tidig höstkänsla i min färgsättning. Hälsningen kommer från ett annat Hero arts- set; "Type".
Detta kort deltar i augusti månads Hero arts-utmaning "Creatures"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar