Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Födelsedagskort till min älskling

Min kära sambo fyllde nyligen år och detta är kortet jag gjorde till honom. Grodfamiljen av Rachelle Anne Miller tycker jag kändes som en passande stämpel just nu, eftersom vår familj just utökats med en ny familjemedlem, vår lilla Elvira som bara är 2 veckor gammal. :-)
Stämpelmotivet är färglagt med copics. Pappren är från Kaiser Krafts 6½" pad Chapter One, såå fina papper i det blocket. Lövdie från Stampin' up. På påsen som färgats in med distress ink, stämplade jag ett ornamentshjärta från Inkido. Sedan fick det lite perfect pearls på sig. I påsen finns en hemlig hälsning. Pappret jag använt till tagen kommer från Panduro.

Jag utgick från Svensk Scrapbookings septemberskiss till detta kort, och kortet var också med i den utmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar