Sidor

onsdag 21 augusti 2013

Holding on to summer 2

Sommar för mig och min familj detta år har verkligen inneburit mycket sol och bad. Sån tur vi haft med vädret så har säkert många den uppfattningen om sommaren i år! :-) Denna härliga badtjej från Mo Manning betyder också semester för mig. Och fast den är slut nu så ligger den färskt i mitt minne och jag är nog inte riktigt klar med mina sommarkort än :-)

Hobbyworld har en tävling just nu som innebär att man ska skapa ett alster som knyter an till sommaren och detta är mitt bidrag. Den härliga badbruden är färglagd med Distress Marker's denna gång. Blommorna har jag gjort själv efter att ha stansat ut några Quickutz blommor med min hederliga gamla tång.

Tack för att ni tittade förbi!
Beatrice.

1 kommentar:

  1. Den här helt härliga damen finns i min stämpelsamling också... och jag gillar henne!

    På det här sköna kortet har du verkligen gjort henne full rättvisa! Tip- top!

    SvaraRadera