Sidor

söndag 18 mars 2012

Back on track...

Efter en mycket jobbig tvåveckorsperiod med diverse sjukor i familjen så känner jag äntligen att jag har ork att uppdatera bloggen!

Roligt är i alla fall att jag vann februari måndads kortskissutmaning på Svensk Scrapbooking, och det var genom omrösting så det kändes lite extra speciellt. Kortet är detta, som jag bloggat om tidigare. Kul med lite uppmuntran när man mår kasst!

Och ytterligare en kul sak är att jag har ett kort med i senaste Inzpira också, som har retrotema denna gång. Kortet som gjordes efter kortskissen får jag inte visa upp här än, men det är ett motiv med The Greeting farm. Faktiskt samma motiv som jag vann kortskisstävlingen med! Men helt annorlunda utfört. Kul med stämplar som man kan variera så mycket.

Visar här ett enkelt kort som jag gjort på sistone, men inte visat upp.
Snabbgjort till en miniutmaning på Svensk Scrapbooking, efter Mezzanottes recept där vissa saker skulle ingå. Jag utgick bara från ett 4cc-ark (såna som jag målar med mina copicspennor på) och valde att inte färglägga stämpelmotivet från Gorjuss Sitting Pretty nästan någonting alls. Håret glittrar lite av Perfect Pearls. Spillbitar av tyg från en sjal som jag just fållat med overlocken! :-) Tygspill finns det alltid mängder av i mitt pysselrum...

Kul att ni tittade förbi!
/Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar