Sidor

måndag 25 juni 2012

Kärlekskort

Min älskade sambo fick detta kort av mig idag. Han inspirerade mig när jag skulle göra detta kort till midsommarcropen

Den röda blomstertid nu kommer: Skapa ett kort i enbart svart och vitt med minst 3 blommor på. Dessa blommor skall vara röda och är det enda som får vara i färg på ditt kort. Tema och form väljer du fritt.

Jag utgick från min stora korsordsstämpel från Hero Arts och fyllde i orden med ett magnetalfabet från Making Memories. Två olika ripsband samt halvpärlor och så blommorna då. En massa rosor som jag och min lilla 3½-åring rullat ihop av pappersspiraler som vi stansat ut tillsammans från Marianne Design rosdies. Det ska börjas i tid minsann ;-)

Insidan på kortet. En bild av rosor i bakgrunden!
 Stickles på rosornas kanter, och rosorna är monterade som ett hjärta.

Kul att ni tittade förbi!
/Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar