Sidor

tisdag 26 mars 2013

Rabatt till dig som läser här hos Sirap i Paris

Som ni som läser denna blogg redan vet så är jag ju ambassadör (designteammedlem) hos webbutiken Sirap i Paris, och publicerar regelbundet alster jag gör för dem i deras blogg. Jag kan varmt rekommendera er att kika in i denna härliga scrapbookingbutik. Här finns ett härligt urval av produkter som jag verkligen gillar och det gör säkert ni med förstås!

Nu har Malin som driver butiken ett finfint erbjudande till er som läser min blogg: Ni kan få 10% rabatt på er nästa order om ni skriver mitt namn; Beatrice i rabattkodrutan.

Malin kommer snart även starta Sirap i Paris första onlinekurs, Utveckla din journaling. Den kostar just nu bara 100 kr för 14 dagar. Läs mer om kursen här.

Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar