Sidor

måndag 20 maj 2013

Kusinträff vid bärbusken


Igår var min kära vän Niina här på besök och pysslade. Så trevligt! :-)  Då började jag på denna layout, inspirerad av den härliga veckoskissen av Ztina i Veckans skiss #20. Jag hade lagt ut alla kort och papper som jag ville ha det, men tyckte ändå det saknades nåt! Så jag gjorde som jag brukar göra när jag kör fast, jag lade bort alltihop ett par timmar. Senare igår kväll kom jag på vad som saknades. Stämplar så klart! Jag letade upp olika stämplar med växt- och blommotiv och stämplade sedan dessa lite huller om buller på ena sidan. På slutet duttade jag med röd pearl maker penna ovanpå. Sen var min bärlayout klar. :-)



Kul att ni tittade förbi!
/ Beatrice.

5 kommentarer:

  1. Hej Beatrice!
    Vilken härlig layout och stämplarna var verkligen pricken över i. Jag gillar också att låta alster mogna, som dig. :)

    Grattis i förskott! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ett tydlig exempel på hur "stämplat huller om buller" kan bli sååå snyggt! Snygga färger och mönster! Tack för ditt fina bidrag till oss!

    SvaraRadera
  3. Stort tack för i söndags, det gör vi om snart - så mysigt! LOn blev kanonfin, stämplarna blev jättebra och texten i rött också. Snyggt! kram/ Niina

    SvaraRadera
  4. Så fin LO. Gillar verkligen alla dina Pearls. Fantastiska. Tack för ditt fina bidrag denna veckan.

    SvaraRadera
  5. Så snyggt, gillar den jättemycket. =)

    Ha det fint!

    SvaraRadera