Sidor

torsdag 23 februari 2012

Grattiskort i de engelska färgerna

 När jag såg pappren och dekorationerna i Ruby Rock-It Vintedge collection pack visste jag direkt vad jag skulle göra med dem. Nu i dagarna fyller min syster år och hon har varit/är ett stort fan av England och dess kultur. Jag färglade den läckra Greeting farm-stämpeln Cheeky mate med copics i den engelska flaggans färger. Ramen runt om och bakgunden är också gjord med dessa pennor för att få en lite åldrad och distressad look. På mittenvimpeln stämplade jag med en Whimsy stamps text som jag sedan embossade i rött. Avslutningsvis härliga körsbärsblommor som jag älskar att dekorera mina kort med!

Kortet är gjord efter februariskissen på Svensk scrapbooking och tävlar även där.

Copickulörer jag använt till detta kort är:
E00, E50, E51, E02, E11, E15, E25, E29, R22, R35, R37, R59, B23, B45, BV31, R00, R11, R20, R59, 0

Kul att i tittade förbi!
Beatrice

3 kommentarer:

  1. ÅÅh så härligt kort i engelska färgerna, den kommer att uppskattas :).
    Kram Majsan

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt kort!! Läckra färger och att du lyckats så bra med att verkligen få fram flaggan =)Tack för din gulliga kommentar inne hos mig!
    Kram Iffa

    SvaraRadera