Sidor

måndag 2 juli 2012

Det finns alltid tid för en kopp!

Jepp, sån är jag. Te-oman som jag är så finns det alltid ett tillfälle att klämma in en kopp. Det är underbart att få slå sig ned med en kopp te och en färsk pyssel/sy/inredningstidning (ja, jag är tokig i tidningar också) en stund.

Kortet är skapat med denna skiss från Svensk Scrapbooking som förlaga:
Jag såg genast chansen att använda den fina klockan från Quickutz/Lifestyle crafts och sen kom inspirationen med kopp-temat. Det är ingen tillfällighet heller att klockan är ställd på strax innan tio. För det är just vi den tiden som jag är som mest kreativ av någon lustig anledning. Och då när alla idéer plötsligt dyker upp (efter att ha varit spårlöst försvunna under tidiga delen av kvällen) så är det ju dags att gå och lägga sig snart, och det brukar ju bli svårt då...
Jag gillar att The Greeting Farm-killen ser lite busig ut. Ungefär som han tänkte just på detta. 
:-)


Tack för att ni tittade förbi!
/Beatrice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar