Sidor

torsdag 5 juli 2012

En lyxigare cider

Ibland får jag lite tokiga idéer och gör något udda, som inte direkt kan användas till något, bara för att det är så skoj att se om det går och kul att skapa något. Denna gång var det en ciderflaska som fick sig ett nytt omslag. Avtagbart, så man behöver inte spara flaskan, och kan använda omslaget flera gånger. Det känns mer flärdfullt att dricka cider då helt enkelt! ;-)
 Jag gjorde ett format omslag så att jag kunde behålla det fina trädet i bakgrunden. Päronstämplarna är från Magnolia och färglagda med Copics. Jag har fäst både färdiga och utstansade blommor på min etikett och små pärlor här och där.

Denna flaska deltar i en av Svensk Scrapbookings midsommarcrop-utmaningar, Blommor till tusen:
"Vad vore väl en midsommar utan blommor. Till det här projektet vill vi att du klär en flaska i blommigt tema. Välj själv form, färg och antal blommor men var inte rädd för att överdriva. Det kan inte bli för mycket blommor till den här utmaningen."

Kul att ni tittade förbi!
/Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar