Sidor

onsdag 4 juli 2012

Roliga nyheter!

Ibland sker flera roliga saker samtidigt, och precis så är det för mig just nu.

För det första så får jag nu äntligen berätta något som jag vetat ett litet tag, men måst hålla hemligt. Jag har fått äran att bli ambassadör för Sirap i Paris, som är en ganska så nystartad Scrapbookingbutik. Jag och två andra duktiga tjejer, Niina och Marie, kommer där framöver att göra olika alster och annat skoj till butikens blogg. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det. Tack Malin för förtroendet! Kika in hos Sirap i Paris här!

Det andra roliga är också scrapbookingrelaterat och även det har jag faktiskt fått hålla hemligt fram tills nyligen. I senaste numret av Inzpira magazine (3/2012) har jag fått två av mina askar publicerade.  Den som läst här förut minns säkert att jag gillar att altra ostaskar. Det är två såna som ni kan se på uppslaget s.10-11, en i rostema och en med bröllopstema. Jag får inte publicera några bilder här förrän om ett par månader, men kila iväg och köp tidningen vetja. Den är verkligen full av inspirerande alster.
Den tredje roliga nyheten är inte alls scrapbookingrelaterad. Vi har efter ett drygt års letande lyckats hitta en lägenhet att byta med och det betyder att vi den första augusti lämnar mitt-i-smeten för mitt-i-naturen-fast-ändå-i-stan. Så skönt! Barnen kan få varsitt rum, vi får behålla vårt hobbyrum och framför allt, vi kommer till ett barnvänligt och naturnära område. Som vi längtat! Därför ägnar jag gladeligen nästan all tid jag har just nu åt att röja, rensa och packa.

Tack för att ni tittade förbi!
Beatrice.

1 kommentar:

  1. Hej Beatrice!
    Tittar in i din fina blogg och säger hej!
    Malin/Sirap i Paris

    SvaraRadera