Sidor

måndag 18 februari 2013

En härlig februaridag

I förra veckan, innan det blev slask igen här i Göteborg, så hade jag och ungarna en så härlig stund ute i pulkabacken i det soliga och kalla vintervädret. Jag lyckades få med mig kameran ut och bestämde mig för att dessa kort måste jag scrappa genast, medan jag har den känslan färskt i minnet.
Jag passade på att använda lite av mina fina snöflinge-/stjärnpunchar. Doppade både bokstäverna och snöflingorna i lite av Heidi Swapps Color Shine Primrose för att matcha Inkido-pappret i bakgrunden.
Jag följde Johanna/Pojjos roliga skiss gjord till Scrapateljens utmaning som pågår just nu.
Kul att ni tittade förbi!
/ Beatrice.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar Lo du skapat :D kul med färgade snöflingor.. dom är oftast vita *ler*
    Tack för att du är med och tävlar :D

    SvaraRadera