Sidor

torsdag 14 februari 2013

Kärlekskort med mistables bokstäver för Sirap i Paris


Detta kärlekskort som jag gjort bloggade jag om på Sirap i Paris blogg häromdagen.

Jag kan inte hjälpa det, men jag är helt kär i de magiska chipboardbokstäverna Mistables från Pink Paislee.  De fungerar på samma sätt som Heidi Swapps Color Magic papper. Man färgar in bokstäverna genom att till exempel spraya med en mist, eller färga in med distresser. Därefter torkar man av bokstäverna med ett hushållspapper och voilá! Då famträder i bakgrunden ett mycket fint mönster, det är partier av pappret som behandlats för att stå emot färgen. Det blir läckert med alla färger tycker jag, och man kan också blanda olika kulörer. Till mitt alla hjärtans dag kort valde jag dock enbart en kulör, Heidi Swapps Color shine Primrose.

Nu önskar jag er en härlig alla hjärtans dag!
/ Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar