Sidor

torsdag 28 februari 2013

Mina hjärtan

Scrapbutiken hade en rolig tävling där man skulle följa Nicks kärleksbrygdsrecept och skapa något. Jag valde att göra en layout om min små döttrar.


Här kommer ett recept på Nicks Kärleksbrygd.

Blanda ihop:
3 cl mixade papper
2 cl metalldekorationer
2 cl spets eller band
och lagom mängd utstansade detaljer
tills ett härligt skimmer sprider sig.

Kasta sedan i:

en näve blommor och pärlor.
Smaka av kärleksbrygden med handskriven text.


Kul att ni tittade förbi! /Beatrice.





















2 kommentarer:

  1. Så fint! Härliga papper och färger. Kul att komma hit och inspireras, själv har jag en svacka men kommer väl igen snart hoppas jag :)

    SvaraRadera
  2. Wow, så glad man blir av att titta på din fina lo. Gillar alla mönster och ditt band.

    Tack för att du är med och tävlar hos Scrapbutiken, lycka till!

    SvaraRadera